Informatie

Waar en wanneer kan ik deelnemen aan de Bootcamp Drenthe Run?

Het evenement vind plaats op Zondag 2 Juni 2019. De startlocatie is bij Buurtgebouw de Foxel. Adres buurthuis de Foxel: Foxel 14, 7881 PH Emmer-Compascuum

Wanneer is een begeleider (18+) verplicht?

Bij deelname aan de kidsrun.

Hoeveel kinderen mag ik als volwassene begeleiden?

4 kinderen mogen begeleid worden door 1 volwassene.

Wat zijn de kosten voor deelname?

3km kidsrun:   

  • € 5,00 per kind
  • € 5,00 per Ouder/begeleider

7km:              

  • € 10,00 Euro

10km:            

  • € 12,50 Euro
Wat is inbegrepen in de prijs?

Deelname aan de Bootcamp Drenthe Run en een polsbandje voor tijdens de route.

Hoe kan ik me inschrijven?

Via het inschrijfformulier op deze site.

Vanaf wanneer kan ik me inschrijven?

Inschrijven is mogelijk vanaf Zaterdag 16 Februari 2019.

Tot wanneer kan ik me inschrijven?

Tot en met Vrijdag 31 Mei. Na-inschrijving alléén mogelijk via contact met de organisatie.

Is het mogelijk om een deelnemer/team te annuleren en welke kosten zijn hieraan verbonden?

Het is mogelijk een deelnemer te annuleren, maar let op: inschrijfkosten zullen NIET worden geretourneerd.

Kan ik eigen sportvoeding nuttigen tijdens mijn run?

Dit is toegestaan, maar ten strengste verboden om de verpakking o.i.d. op het parcours achter te laten. Deze verpakking kan/mag worden ingeleverd bij een van onze vrijwilligers.

Ik wil graag als vrijwilliger werken bij Bootcamp Drenthe Run. Kan dat?

Ja dat kan! Houd rekening dat dit op volledig vrijwillige basis is. Je bent minimaal 18+.

Neem hiervoor contact op met de organisatie.

Kan ik op de hoogte blijven van de Bootcamp Drenthe Run?

Ja! Volg ons op facebook en houd deze website in de gaten.

Hoe kan ik contact opnemen met de Bootcamp Drenthe Run organisatie?

Je kunt een mail sturen naar: Bootcampdrenthe@hotmail.com

Wie organiseert de Bootcamp Drenthe Run?

De organisatie is vanuit Bootcamp Drenthe, onder leiding van Harald Mulder

Waar is de start en finish?

De start en finish locatie zijn bij het buurthuis de Foxel. Het adres van het buurthuis is: Foxel 14, 7881 PH Emmer-Compascuum

Route
Is de Bootcamp Drenthe Run een wedstrijd met tijdswaarneming?

Nee, er zal geen tijdswaarneming aanwezig zijn of prijsuitreiking. Iedere deelnemer is een winnaar.

Zijn er eet- en drinkgelegenheden op het parcours en/of het terrein?

De 7 km en 10 km zullen 1 drankenpost hebben.

Wat is de minimumleeftijd voor deelname?

De minimale leeftijd is 5 jaar.

Waar kan ik mijn spullen opbergen?

Er is zijn geen opberggelegenheden, laat u toch uw spullen achter, dan laat u deze op eigen risico achter.

Kleedruimtes

In het buurthuis de Foxel zijn kleedruimtes. Spullen kunnen op eigen risico hier achter worden gelaten.

Zijn er douchefaciliteiten?

Tijdens het evenement zijn er geen douchefaciliteiten.

Waar moet geparkeerd worden voor de deelnemers?

Auto’s kunnen geparkeerd worden op de parkeerplaats van buurthuis de Foxel. Als hier geen plek meer is dienen de auto’s geparkeerd te worden aan de straat.

Adres buurthuis de Foxel: Foxel 14, 7881 PH Emmer-Compascuum

Route
Wat zijn de parkeerkosten?

Geen. Bij buurthuis het Foxel zal aan 1 kant van de weg geparkeerd mogen worden wat zal worden aangegeven met borden.

Vanaf hoe laat is het terrein geopend?

Vanaf 9:00 zal het terrein achter het buurtgebouw geopend zijn.

Hebben toeschouwers ook toegang tot het evenemententerrein?

Ja, toeschouwers hebben de hele route toegang. Voor toeschouwers geld de regel dat de deelnemers ten alle tijden voorrang hebben op de route!!

Hoe weet ik dat ik goed sta ingeschreven?

U ontvangt na inschrijving een bevestigingsmail. Bent u hierna er nog niet zeker van? Neem dan contact op met onze organisatie.

Ik krijg een foutmelding als ik mij via de website probeer in te schrijven. Wat moet ik doen?

Neem in dit geval contact op met de organisatie via: Bootcampdrenthe@hotmail.com

Mijn vrienden doen mee in een volle startserie, kan ik er nog bij?

Neem hiervoor contact op met onze organisatie via: Bootcampdrenthe@hotmail.com

Hoe kan ik ons team/bedrijf inschrijven?

Dit is mogelijk, geef dit aan bij de inschrijving. Hierdoor kan er gepland worden dat u als bedrijf zal kunnen starten.

Ik wil een wijziging doorvoeren, hoe kan ik dit doen?

Neem contact op met de organisatie via e-mail: Bootcampdrenthe@hotmail.com

Kan ik van startserie wisselen?

Het is mogelijk tot 3 weken voor het evenement. Neem hiervoor contact op met de organisatie. 

Kan ik mijn startbewijs aan iemand anders overdragen?

Ja dat kan! Maar neem hiervoor contact op met onze organisatie via: Bootcampdrenthe@hotmail.com 

Kan ik namen van deelnemers wijzigen in mijn team?

Ja dat kan! Maar neem hiervoor contact op met de organisatie.

Hoe, waar en wanneer ontvang ik mijn startbewijs?

Startnummers dienen op de dag van het evenement afgehaald te worden bij het startpunt. Het startpunt is bij buurthuis het Foxel.

Uit welke hindernissen is het parcours opgebouwd?

Het parcours bestaat uit bedrijfs obstakels en bootcamp obstakels.

Bedrijfs obstakels zijn hindernissen die te maken hebben met het bedrijf die er staat. Denk aan een bandenhandel die een gebied vol met autobanden legt waarbij je in elke autoband moet stappen.

Bootcamp obstakels zijn hindernissen waarbij je afhankelijk van je kleur polsbandje een aantal keer een oefening moet uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan pushups / situps.

Mag ik één of meerdere hindernissen overslaan?

Het is altijd mogelijk om een hindernis over te slaan mocht je hem niet aandurven/kunnen. Geef dit alleen wel even aan bij de vrijwilliger die bij de hindernis staat.

Veiligheid

Wij doen er alles aan om het evenement zo veilig mogelijk te laten verlopen. De geplaatste obstakels zullen voor- en tijdens het evenement gecontroleerd worden. Dit neemt niet weg dat de deelname aan de Bootcamp Drenthe Run vanzelfsprekend op eigen risico is.

Welke veiligheidsmaatregelen treft de organisatie?

We zullen er voor zorgen dat elk obstakel veilig zal staan. Mocht tijdens de run een obstakel gebreken krijgen zal deze z.s.m. uit de route gehaald worden.

Welke maatregelen worden er getroffen bij extreme weersomstandigheden?

Bij extreme (weers)omstandigheden (o.a. overmacht/ onweer/ windstoten/ sterfgeval) kan het evenement worden geannuleerd. Gemaakte kosten zullen niet worden vergoed.

Wat kan ik als deelnemer zelf doen om mijn veiligheid en die van mijn mededeelnemers te waarborgen?

Mocht je een hindernis niet aandurven/kunnen. Geef dit dan aan bij onze vrijwilligers.

Wanneer staan de foto's online?

Zo snel mogelijk na het evenement.

Mag ik foto's of video's maken?

Er mogen foto’s of video’s gemaakt worden onder toestemming van de aanwezigen.

Ik ben iets verloren, wat nu?

Deelname aan de run is volledig op eigen risico! Maar geef het wel even bij ons aan, misschien hebben onze vrijwilligers wel iets gevonden!